søndag 27. april 2014

Til dåpsbarnet



Enda et kort som ble til på Totentreff i mars
Denne gangen et dåpskort på bestilling.



Papir fra Pion - egentlig et juleark mener jeg å huske. .. 
motivet er funnet på nett 
og teksten i sirkel er fra North Star Stamps
Klistremerker til navnet
En liten tag med dåpsdato og en liten smokk
dingler under sløyfen 


Inni er det en tekst fra North Star Stamps



Og et personlig stempel og bloggadresse på baksiden 

Tillykke med dåpsdagen! 

♥♥♥

Egentlig var jeg veldig nysgjerrig en stund 
på om dette og et kort til var levert på rett sted...
Jeg hadde nemlig greid å pakke ned lappen med telefonnr. til bestilleren...
da jeg reiste hjemover fra Hønefoss.
Og kjørte rundt på Hadeland etter hukommelsen.
Av alt......... ingen var hjemme da jeg  kom dit jeg mente det skulle være

Men har nå fått bekreftet at jeg har vært på rett sted! 
puh!!!! 

1 kommentar:

  1. Dette var så nydelig Berit og en fin tekst har du også. (som vanlig)

    SvarSlett