fredag 27. september 2013

.... Ikke glem deg selv ..



Når man skal lage kort til noen man ikke kjenner
sitter gjerne motivet inne en stund.. 
Men med litt rådføringer endte jeg opp med dette
Et motiv fra KennyK 
- som jeg har forsøkt å fargesette
på min måte med promakers.
Vel.. håret ble jeg vel ikke helt fornøyd med.. 
Men slik ble det! 


 Og inni stemplet jeg et lite motiv fra ..
ja.. hvor var det fra da.. ;)
Men teksten er i allefall fra Kort og Godt. 
Og det runde bursdagsstemplet er fra Papirloftet's lager


Med dette ønsker jeg alle en 
GOD HELG!

Nå skal jeg papirarbeide litt 
og muligens drar jeg alene på fjellet i morra! 
Best Kong Vinter venter litt med å vise seg igjen!

4 kommentarer:

  1. For en flott tekst. Den har jeg ikke hørt før.
    Men det er en fin ting å bli minnet på.
    Håper du får en flott fjelltur :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort Berit, og stemplet inni er nok fra Whiff of Joy tenker jeg... Kos deg på fjellet :-)

    SvarSlett