mandag 18. februar 2013

Teboks

Fant igjen en teboks jeg lagde før
 - den ble bestilt for lenge lenge siden,
men det ble jo ikke notert..
 Så da er det godt at noen minner meg på det - 
måtte bare vente på at Papirpikene fikk de inn igjen 
og til "førjulsinfluensaen" ble litt bedre


 Den ble kledd med ark fra Pion - og bildet er et jeg fant på nett
Kanten rundt lokket har fått blonde på
Ellers pyntet enkelt med bokside, roser og greiner fra en MS -punch
Thickers og klistrebokstaver samt poststempler, distress og hvitmaling


innvendig i esken malte jeg raskt over med hvit maling
Og inni lokket ble det limt et mønsterark fra Pion.
Tag med påskrift som jeg fant hos Mette



I forkant av esken ble det limt på detaljer fra mønsterarket. 
Samt noen poststempler og litt hvitmaling for å få ett litt røffere uttrykk.



Det er ikke all verdens med ting å vise fram om dagen, 
blir mest arbeider som jeg holder for meg selv. 
Art Journaling er ikke alltid så at man har behov for å vise fram

Men til lørdag skal jeg på Treff 
håper å finne noe kreativt pågangsmot med andre ting da! 

God uke!     




3 kommentarer:

  1. Ja det skal vi,vi får om ikke annet areislyst dukker opp i hvertfall skravle litt....ha det koselig sammen..

    SvarSlett
  2. Knallfin teboks!! Må visst prøve meg på en slik en ;)
    stor klem

    SvarSlett
  3. Så flott, Berit! Du er så kreativ. :D Kunne tenke meg å prøve noe slikt, en dag. Noe å tenke på til venninnegaver utover, kanskje? :)

    SvarSlett