tirsdag 29. mai 2012

Eksplosjonsboks

Så fikk jeg brukt for den boksen jeg begynte på for noen uker siden.

På søndag ble det "konvolutten" og kortet som svigers ga til konfirmanten.



Tusen takk for malen, Rita :D



Det ble litt tekster rundt om på flikene
hadde ingen bilder av konfirmanten 

Og det ble 4 fliker uten noe på... 
Men det hadde sin sjarm det også ;)


Jeg har brukt papir fra Maja Design
Stempler fra diverse produsenter

Ta en titt innom Papirpikene
de har det aller meste av det jeg har brukt
Papirer, stempler, blomster, puncher, spellbinders,
lim og sverte

6 kommentarer:

  1. Såååå nydelig den er!!! Flotte farger og med de mønsterarkene da må det bare bli pent. Ble nok en superfornøyd giver og mottaker vil jeg tro.

    SvarSlett
  2. Denne var helt nydelig, Berit!!! Wow sier jeg bare!!!!

    Ses kanskje litt sent på fredagskvelden??? Jeg stikker innom en tur etter jobb.

    Klem, Hege:)

    SvarSlett
  3. Kjempesøt boks og ikke minst tidkrevende...flotte mønsterark og farger..

    SvarSlett
  4. Denne var helt fantastisk nydelig! :)

    SvarSlett
  5. Denne ble jo veldig flott Berit :-) Morsomt å se hvor forskjellige disse boksene blir, ettersom hvilket papir man bruker!

    SvarSlett
  6. Nydelig eske!!!!!! og du har brukt mine favorittark . Me love alot!

    SvarSlett