fredag 14. oktober 2011

En liten utfordring!


 ♠♠♠

facebook er det en gruppe for oss som har kort og scrappedilla
og der var det jammen meg ei som utfordret meg til å finne på en oppgave. 
Takk for det Bente :)

Jeg valgte å bruke en skisse fra en russisk utfordringsblogg
Synes denne skissa kunne egne seg både til kort og LO 


Og nå tenkte jeg at jeg skulle dele denne med dere også,
kanskje andre har lyst til å prøve seg
På facebook hadde jeg noen kriterier om farger..
men om du blir inspirert via bloggen 
synes jeg det hadde vært
fint om du hadde
med litt eller
mye
rosa
 
 
Legger du igjen en link i kommentarfeltet her
om du lager kort/LO innspirert av denne skissa
skal jeg ta deg med i trekningen om en liten oppmerksomhet i posten.


Frist for å delta innen kl. 22  - 23. oktober d.å.


♠♠♠

1 kommentar:

  1. Så spennende :-) Nå skal jeg og mamma lage noen julekort :-) Vi har kjøpt inn masse fra papirdilla i byen :-) Spennende dette her, så mye fin inspirasjon å finne fra deg :) Klem! ønsker deg en god lørdag!

    SvarSlett