mandag 7. mars 2011

Bursdagskort

Da jeg malte motivet av denne søte jenta - som jeg fikk noen trykk ta av Hanne, tenkte jeg slettes ikke på at det skulle bli en "kort-lift", det var det igrunn frøkna i huset som bestemte at ble som det ble :) Hun kom nemlig inn på arbeidsrommet i det jeg kikket på bloggen til Anita, og falt pladask for et par av kortene, kanskje mest fordi motivene var de samme som jeg akkurat hadde satt farge på. :)

Det er dette kortet vi fant masse inspirasjon i!
♥Takk for "hjelpen" Anita!

Jeg har brukt et gammel mønsterark fra mme
magnolia som sagt, blonde fra Kort & Godt.
Et lite rosa trehjerte, og en C fra restekassa.
Faktisk er den fra et sett med bokstaver jeg kjøpte!
Teksten er fra Ett Trykk.
Gratulerer med dagen i går, Caroline!!

3 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig at du finner inspirasjon hos meg da! Og takk for fine ord! Det er jo det som er så koselig med denne bloggverden, at vi kan finne inspirasjon og idèer hos hverandre =) Storkoser meg selv med å se hva andre lager og det var jo kjekt å se kortet mitt liftet!!
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem, Anita :)

    SvarSlett
  2. Så kjempekoselig og søtt kort! :) Hun har nok god smak, tulla di! :)

    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  3. Ååå så koselig kort,Tilda er søt ♥
    Takker for koselig kommentar i bloggen min!
    TeddyBo-stemplene er herlige!

    -Helle-

    SvarSlett