onsdag 3. mars 2010

Vintage kort til 90 åring


Tante Emma på 94 ringte på fredag og lurte på om jeg hadde mulighet til å lage et par kort
til noen av hennes venninner - og det var jo mulighet for det.
Hun trengte det ene innen først kommede torsdag, men siden jeg likevel skulle innom henne på lørdag "snekret jeg sammen" ett på fredagskvelden.



Her her jeg brukt et bilde fra nett, samt en ramme fra spellbinders.
Trykket ut i kraftkartong, fått en real omgang med perfect pearls.
Diverse primablomster, halvperler, perlebrads og "perler på rad" fra silkeblomster.
Bokstaver og tall er klistrebokstaver.

2 kommentarer:

  1. Du er nå jammen god som snekrer sammen så flotte kort på en kveldsstund! åsså helt uten å bruke hammer da!! :lol:
    Mange andre flotte kort også, siden sist jeg var på bersøk hos deg her i bloggen din!

    Håper dere alle er friske og ved godt mot nå, ha en fin dag!

    Klem! :-)

    SvarSlett
  2. Flott kort! Du har fortjent en award, sjekk bloggen min :-)

    SvarSlett