torsdag 7. januar 2010

Det varmer ekstra på en kald vinterdag å få
en hyggelig hilsen fra Stempelgal/Hilde
Det er hun som har gitt meg denne awarden!!






1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link til den personen som ga deg awarden
3.Fortell 7 ineressante fakta om deg selv.

4. Velg 7 andre bloggere som du sender awardn til.

5. Link til deres blogger.

6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, slik at de får vite om denne awarden.




7 fakta om meg
Jeg lengter etter våren og lyset!
Jeg liker kaffe med søt smak
Jeg kan være utrolig bedagelig anlagt
Jeg setter stor pris på de som bryr seg om - ikke så mye de som bryr seg med...
Jeg har ikke støv på hjernen
Jeg liker korpsmusikk 
Jeg storkoser meg når jeg er kreativ


7 bloggere som får awarden fra meg:

Tea

3 kommentarer:

  1. tusen takk Berit...den satt jeg stor pris på:) hehe...tenkte jeg skulle få en god venninne til å velge de 7 tingene om meg...må bare få tid til å treffe henne først, så legger jeg den ut på bloggen;)
    ha en deilig kveld...så koselig at du stadig er innom meg:)

    klem fra tara:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Berit - det var da hyggelig. Jeg skal ta denne utfordringen etterhvert, og awarder er det alltid koselig å få! Håper du ahr det bra på en søndag - snart ny uke, nye muligheter. Klem fra meg**

    SvarSlett
  3. Tusen takk skal du ha :) Det var veldig hyggelig og min aller første utfordring :)

    Og tusen takk for sist, like koslig og morsomt denne gangen som alle de andre gangene.

    Ønsker deg og dine en riktig god helg.

    Klem,
    Ann Kathrin

    SvarSlett